A Biblia és én

...ismerkedésünk története :)

Éppen most olvas :

Utolsó kommentek

  • Mária69: www.katolikus.hu/szombathely/szombathely-ev.html Nekem mindennap elküldik az aznapi evangéliumot é... (2008.10.29. 11:05) ....A félelemről ....
  • Móni: Szia! én is imádkozom minden nap Botiért! olvastam mai napig a blogot, de este már nem tudtam felm... (2008.10.25. 23:01) Imádkozz (légyszíves) Botiért!
  • Csehné Bölkény Ildikó: Nagyon szép az elhatározásod , de gyakorlati tapasztalatból mondhatom -20 éves jogosítvány és kere... (2008.10.24. 21:06) Gyakorlati kérdés
  • Szilvi: A zsidók előtt a pusztában nappal felhő képében, éjjel tűzoszlop képében mint Isten, ahogy vezette... (2008.10.24. 20:01) Zsidókhoz írt levél 12. fejezet
  • Szilvi: Igen! És mint írja a folyamatos megújulás is nagyon fontos, hogy az újemberünk legyőzze az óemberü... (2008.10.22. 16:05) Efézus 4
  • Utolsó 20

...és szerinted ?

Linkblog

Blogcuccok

Clicky Web Analytics

Honnan jöttünk :

Gyakorlati kérdés

2008.10.23. 22:13 | Mirjam33 | 1 komment

Címkék: gyakorlatikérdés

Istennek hála sokan jártok erre keresztények :)

Most egy gyakorlati kérdést szeretnék Nektek feltenni. A szitu :

Ma este ahogy mentem autóval lakott területen kívül (mögöttem a 3 gyerekemmel) sok autó jött szembe, olyankor amikor jöttek ugye ahogy kell én is, meg a szembenjövő is kölcsönösen levettük az országútit, hogy ne vakítsuk el egymást. Aztán jött az egyik, levettem, ő is levette...de már tette is vissza, aztán úgy jött szembe, hiába villogtam neki, nem vette le, csak amikor felraktam én is országútira, de azonnyomban visszarakta ő is országútira, amint én levettem tompítottra. Ezt eljátszottuk párszor mire végre elmentünk egymás mellett. Persze nem bírtam ki morgás nélkül, jól le "baromállatoztam". Tudom, hogy ez nem helyes, de olyan gyorsan történtek a dolgok, és annyira fel voltam háborodva....  Aki közlekedik az utakon, az sokszor kerül ilyen és ehhez hasonló helyzetbe. Szóval csak azt szeretném kérdezni, hogy ti - mint keresztények - mit szoktatok tenni hasonló helyzetben? És mi a helyes viselkedés ?

Lehet gyakorolni fogom, hogy legközelebb valami áldásféleség jöjjön a számra, mondjuk valami ilyesmi, hogy : Ó URAM, KÉRLEK A JOGSI MELLÉ ADJ NEKI ÉSZT IS! (kár, hogy ezt nem lehet 1 szóban elmondani)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirjam33.blog.hu/api/trackback/id/tr42728866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csehné Bölkény Ildikó 2008.10.24. 21:06:20

Nagyon szép az elhatározásod , de gyakorlati tapasztalatból mondhatom -20 éves jogosítvány és keresztény lelkület mellett - hogy abban a pillanatban biztos hogy nem ez a szép mondat fog eszedbe jutni! Ha a követkaző percben már meg is bántad azt amit hirtelen haragodban gondoltál is !!!
süti beállítások módosítása